lördag 26 mars 2011

Lördag

I går åkte M och jag en tur med snöskotern. Vi var till Rajamaa på kaffe. Där fick vi en fin bild av M's pappa som är tagen för 40 år sedan. Vi tänkte ge den till honom på födelsedan. Tror nog inte att det finns så mycket färgfoton från den tiden, fotot är taget mellan 1958 och 1962.

Idag har det varit en bra dag. Kändes skönt att hinna med allt idag. Baka kaka till lilla J som fyller 1 år imorgon, en sväng till butiken. S har paketerat present till J och skrivit kort. Skoj att det är så viktigt för henne, att ge till andra. M städade medan jag bakade så jag hann med en tur i skidspåret.

10 km skidning i lugnt tempo. Medelpuls 144. Jag har fått ett bra flyt på skidningen, det går ju inte så fort men rutten är med en härlig vy över Muonio, så jag njuter varrenda gång. Idag var vädret soligt och nån minusgrad. Fantastiskt!
 
I kväll ska vi dessutom åka bort. Första gången på länge som vi är borta med barnen på kvällen. Får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar