söndag 8 januari 2012

Året som gått

Efter ett längre uppehåll, tar jag mig tid att skriva lite igen. Året som varit har fört mycket nytt i livet. Jag har jobbat sen hösten och det har varit spännande och jag har motivationen uppe för att utvecklas, jag studerar hälsokunskap via nätet. Så efter ett par jättetunga månader under november och december så känns det som om vi går mot ljusare tider. Utan A och hjälp från svärföräldrarna hade jag nog aldrig orkat. Men nu börjar jag känna mig starkare och att jag nog klarar det som livet bjuder.

Jag har mycket att vara tacksam för, Mannen med stort M, våra härliga barn, familjen och alla släktingar och vänner. A var ju här under hösten och det var nog guld värt. Otroligt mycket hjälp och nån att prata med när jag behövde det som mest. Allt blev ju kanske inte som vi tänkt men livet går vidare. Även om vi inte hann med allt som vi tänkt så blev det bra mycket.

Mitt i allt kaos i december började jag träna med A. Och sen dess har det hållit i sig, jag hoppas att jag orkar fortsätta med det och inte prioriterar bort det när livet blir stressigt igen.

Jag känner att år 2012 kommer att bli riktigt intressant och hoppas att jag får göra mycket nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar