onsdag 21 september 2011

Award

Award

Tackar Anna för awarden!
1.Varför började du blogga?
I oktober för snart ett år sen. Bloggade lite på finska för att träna språket. Nu mera för att det är skoj.
2.Vilka bloggar följer du?
Just nu så bara min systers. Ibland mina kusiners bloggar och endel handarbete. Har nog inte haft tid att följa med bloggar denna höst.
3.Favoritfärger 
Hmm, dovt rosa, kanske

4.Favoritfilm
Ingen just nu.

5.Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Tja, eftersom jag är geografilärare så finns det ju massor av länder jag skulle vilja besöka. Så det blir nog en jorden runt resa som jag helst skulle göra! Se regnskogen, savannen med de vilda djuren. Känna ökens hetta och korallrevens färggranna fiskar.
Nu har vi främst funderat på Kroatien. Annars skulle det väl nog vara ett land i varje världsdel åtminstone. Tansania eller Egypten i Afrika. Tansania med alla exotiska djur och naturen. Indien med kulturen...

Och jag väljer att nominera Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar