måndag 30 maj 2011

Ledig!

Så är en månad av jobb över. Har ju inte hunnit uppdatera nått. På fredagkväll var jag helt slut, det blev en intensiv sista vecka. Ett lugnt veckoslut med barnen följde. På söndag var det välsignelse av blivande förskolebarn och efteråt sallad, korv och kaka med kaffe vid församlingshemmet, fint sätt att avsluta dagklubben.
Idag var det sedan första lediga dagen. Skjutsade iväg de större till dagis ännu idag för att sedan åka iväg till Tarja i Äkäslompolo för att få håret färgat och klippt. Tänk att jag varje gång är så nöjd när jag varit där! Hon är så duktig. S. tog bilder men de lyckades inte riktigt.




På onsdag ska jag på skolans våravslutning och på torsdag ska vi åka iväg till mommos. Så jag får se hur mycket uppdatering det sen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar