lördag 14 maj 2011

Jobb

Har inte blivit uppdaterat på länge. Jag har jobbat i två veckor i en lågstadieklass och jag ska jobba två veckor till. Härliga barn, men är så trött på kvällarna att jag inte orkar med nåt annat än att få mat till barnen och sen få dem i säng. Sen blir det slösurfande på datorn eller annat slöande. Har inte ens hittat en tillräckligt inspirerande bok, som jag skulle orka läsa. Sen på helgen har jag velat vara ute om det är bra väder och sen går resten av tiden åt till matlagning, städning och tvätten.

Tur att M är hemma denhär helgen så kan vi dela lite på sysslorna. Sen ska ju gården fixas. Räffsandet är klart, min härliga man tog hand om det, jag tycker det är urtråkigt. Nu har M börjat röja sly längs stranden och jag ska gå och hjälpa till ett tag.

Så ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar