onsdag 21 september 2011

Bråttom, bråttom

Hej!
Jag har inte hunnit uppdatera alls på sista tiden. Tänk att det snart har gått en hel period i skolan redan. I gymnasiet är man mitt uppe i studentskrivningarna. Jag håller som bäst på att rätta de första skrivningarna, spännande, får se hur poängen håller under studentexamensnämdens genomgång.
Sen förbereder jag mig för provvecka och repetitionstimmar. Att dessutom studera lite själv på sidan av känns nog lite tungt. Men med tanke på att jag trivs väldigt bra med mitt jobb nu så är det nog väl värt stressen.
Om ett par veckor börjar vi ny period så lite har jag börjat fundera på nya kurser också, men jag ska nog försöka ta mig igenom veckoslutet förren det blir mera än funderingar.
Tur att Anna är här. Hon fyller förresten år idag, så: Grattis Anna!
Ha det bra alla som tittar in här! JAg ska försöka uppdatera lite när jag har tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar